Επιστροφή στα προϊόντα

Γενικοί όροι και προϋποθέσεις

Γενικοί όροι και προϋποθέσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος «eShopyGO»

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος «eShopyGO» (εφεξής: Όροι και Προϋποθέσεις) έχουν συνταχθεί σύμφωνα με τον νόμο προστασίας του καταναλωτή («ZVPot»), τον νόμο περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα («ZVOP-1»), τον νόμο περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών («ZEKom-1») και τον νόμο περί ηλεκτρονικού εμπορίου («ZEPT»), βάσει των συστάσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Σλοβενίας και των διεθνών κωδίκων δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό και το διαδικτυακό εμπόριο.

Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις διέπουν τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος [www.eShopyGO.si/esggr] (εφεξής: «ηλεκτρονικό κατάστημα»), το οποίο διαχειρίζεται η [MS UP d.o.o., Pod Pogovco 3, 4294 Križe, Σλοβενία, τηλ: +302112348011, [email protected], Αριθμός μητρώου: 8866627000, ΑΦΜ: SI93087152 ] (εφεξής: «έμπορος»), τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του παρόχου και των επισκεπτών (εφεξής: «χρήστες») του ηλεκτρονικού καταστήματος και των χρηστών που πραγματοποιούν αγορές μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής: «αγοραστές»). Η διαφορά μεταξύ ενός χρήστη και ενός αγοραστή είναι ότι ο αγοραστής συνάπτει σύμβαση πώλησης με τον έμπορο, ενώ ο χρήστης όχι. Ο αγοραστής είναι επίσης χρήστης, αλλά ο χρήστης δεν είναι απαραίτητα αγοραστής.

Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις διέπουν τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των χρηστών, των αγοραστών και του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς και την επιχειρηματική σχέση μεταξύ του εμπόρου και του αγοραστή.

Ο αγοραστής δεσμεύεται από τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις που ισχύουν τη στιγμή της αγοράς (τοποθέτηση ηλεκτρονικής παραγγελίας). Κάθε φορά που πραγματοποιείται μια παραγγελία, ο αγοραστής υπενθυμίζεται τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις και επιβεβαιώνει την κατανόησή τους με την πραγματοποίηση της παραγγελίας. Η πραγματοποίηση αγορών στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι επίσης δυνατή χωρίς προηγούμενη εγγραφή.

Τα αγαθά που πωλούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μεμονωμένα προϊόντα και αντικείμενα. Στο εξής, όλα τα ανωτέρω θα αναφέρονται ως εμπορεύματα.

2. ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΌΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΏΝ

Ο έμπορος αναλαμβάνει την υποχρέωση να είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση του χρήστη και του αγοραστή:

– πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα του εμπόρου (επωνυμία και έδρα του εμπόρου και του διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος, ΑΦΜ και αριθμός μητρώου του εμπόρου και του διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος),

– στοιχεία επικοινωνίας για να μπορούν ο χρήστης και ο αγοραστής να επικοινωνούν γρήγορα και αποτελεσματικά με τον έμπορο (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμός τηλεφώνου του εμπόρου),

– πληροφορίες σχετικά με τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των δραστηριοτήτων μετά την πώληση και των εγγυήσεων,

– πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος, οι οποίες πρέπει να είναι προσβάσιμες εντός εύλογου χρονικού διαστήματος,

– πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την ημερομηνία παράδοσης των αγαθών, οι οποίες κοινοποιούνται κάθε φορά στον χρήστη ή αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,

– πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις παράδοσης των αγαθών του ηλεκτρονικού καταστήματος, τουλάχιστον σχετικά με τις πιθανές μεθόδους, τους τόπους και τις ώρες παράδοσης των αγαθών,

– πληροφορίες σχετικά με όλες τις τιμές των αγαθών, οι οποίες καθορίζονται με σαφήνεια παρουσιάζοντας τη διάρθρωση των τιμών, όπου η τιμή των αγαθών αποτελείται από την καθαρή τιμή των αγαθών, τυχόν φόρους, έξοδα παράδοσης και άλλες επιβαρύνσεις,

– πληροφορίες σχετικά με τις πιθανές μεθόδους πληρωμής,

– πληροφορίες σχετικά με τη χρονική ισχύ της προσφοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα,

– πληροφορίες σχετικά με τις προθεσμίες εντός των οποίων εξακολουθεί να είναι δυνατή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση και τους όρους υπαναχώρησης, καθώς και για τυχόν έξοδα που προκύπτουν για τον έμπορο ή/και τον αγοραστή,

– πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα επιστροφής των αγαθών στο ηλεκτρονικό κατάστημα και το κόστος της επιστροφής ή της ακύρωσης για τον έμπορο ή/και τον αγοραστή,

– πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής παραπόνων από τον πελάτη και τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου επικοινωνίας του εμπόρου.

3. ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΕΓΓΡΑΦΉΣ

Όνομα εταιρείας: MS UP d.o.o.

Έδρα: Pod Pogovco 3, 4294 Križe, Σλοβενία

Αριθμός μητρώου: 8866627000

ΑΦΜ: SI93087152

Φορολογούμενος: ΝΑΙ

Καταχώρηση στο μητρώο: 6. 5. 2021

Τυποποιημένη ταξινόμηση δραστηριοτήτων: G47.910 – Λιανική πώληση μέσω εταιρειών ταχυδρομικών παραγγελιών ή μέσω διαδικτύου

4. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΊΗΣΗ ΜΕΤΑΞΎ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΏΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΏΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΏΝ

Οι χρήστες και οι αγοραστές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να είναι φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Οι υποχρεώσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος και των φυσικών προσώπων διέπονται από τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Το ηλεκτρονικό κατάστημα και το νομικό ή φυσικό πρόσωπο που ασκεί κερδοσκοπική δραστηριότητα ρυθμίζουν τις αμοιβαίες υποχρεώσεις τους με σύμβαση, η οποία καθορίζει τους γενικούς και ειδικούς όρους και προϋποθέσεις της συνεργασίας τους. Στις περιπτώσεις που η παραγγελία γίνεται από νομικό ή φυσικό πρόσωπο που ασκεί κερδοσκοπική δραστηριότητα, ανεξαρτήτως της νομικής μορφής ή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος του, υπόκειται στις διατάξεις του νόμου προστασίας του καταναλωτή μόνο στις περιπτώσεις που αυτό αναφέρεται ρητά στον ίδιο τον νόμο.

Τα φυσικά πρόσωπα μπορούν να πραγματοποιούν αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς εγγραφή. Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι», ο χρήστης και ο αγοραστής, ο οποίος είναι φυσικό πρόσωπο, πιστοποιεί και εγγυάται ότι είναι άνω των 18 ετών και ότι δεν έχει στερηθεί τη δικαιοπρακτική του ικανότητα.

Για τις κερδοσκοπικές οντότητες, οι αγορές μπορούν να πραγματοποιούνται σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα όταν ο έμπορος και ο αγοραστής συμφωνούν σχετικά με την αγορά σε μια σύμβαση, η οποία καθορίζει τους γενικούς και ειδικούς όρους και προϋποθέσεις της επιχείρησης, κυρίως, αλλά όχι αποκλειστικά, όσον αφορά:

  • τρόπο πληρωμής
    • με αντικαταβολή (ισχύουν νομικοί περιορισμοί για πληρωμές με μετρητά),
    • τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό του πωλητή σύμφωνα με την προσφορά ή το προτιμολόγιο,
    • αναστολή πληρωμής για νομικά πρόσωπα με ικανοποιητική αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας,
    • αναστολή πληρωμής για νομικά πρόσωπα με ικανοποιητική αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας,
  • υπαναχώρηση από τη σύμβαση
  • επιστροφές προϊόντων.

5. ΔΙΑΘΕΣΙΜΌΤΗΤΑ ΑΓΑΘΏΝ

Οι αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα πραγματοποιούνται στη Σλοβενία 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Ο χρήστης επιλέγει και παραγγέλνει αγαθά από τον κατάλογο αγαθών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Λόγω της φύσης της ηλεκτρονικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, η προσφορά και η διαθεσιμότητα των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αλλάζει και ενημερώνεται συχνά και γρήγορα και ενδέχεται να προκύψουν σφάλματα. Αναγράφεται το απόθεμα για τα προϊόντα που προσφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Παρά την τακτική ενημέρωση των αποθεμάτων, ο έμπορος δεν αποκλείει το ενδεχόμενο το αναγραφόμενο επίπεδο αποθεμάτων να μην είναι το ίδιο με το πραγματικό κατά τις περιόδους που μεσολαβούν μεταξύ των ενημερώσεων. Προκειμένου να ενημερώνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα τα επίπεδα των αποθεμάτων, ο έμπορος ζητά να ενημερώνεται από τον χρήστη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή καλώντας τον τηλεφωνικό αριθμό που δημοσιεύεται στον ιστότοπο.

6. ΤΙΜΗ ΑΓΑΘΩΝ

Οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα παρουσιάζονται ως διαδικτυακές τιμές. Η διαδικτυακή τιμή είναι η τιμή που ισχύει για μια ηλεκτρονική αγορά σύμφωνα με τις προσφερόμενες επιλογές πληρωμής. Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναγράφονται σε ευρώ (EUR) και περιλαμβάνουν τον φόρο προστιθέμενης αξίας, εκτός από τα προϊόντα όπου αναφέρεται ρητά το αντίθετο. Η διάρθρωση των ηλεκτρονικών τιμών, η οποία εξηγεί ποια στοιχεία συνθέτουν τη διαδικτυακή τιμή, είναι επίσης διαθέσιμη στον χρήστη και τον αγοραστή πριν από την αγορά. Η διαδικτυακή τιμή αποτελείται από την καθαρή τιμή των αγαθών, τους φόρους, τα έξοδα παράδοσης και τυχόν άλλες χρεώσεις. Τα έξοδα παράδοσης και κάθε άλλη επιβάρυνση αναγράφονται κατά τον υπολογισμό της αξίας της παραγγελίας πριν από την ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας και αργότερα στο τιμολόγιο. Οι ηλεκτρονικές τιμές ισχύουν κατά τη στιγμή της παραγγελίας και δεν έχουν προκαθορισμένη ισχύ, επομένως ισχύουν μέχρι να αλλάξουν. Οι ειδικές τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι σημειωμένες. Οι διαδικτυακές τιμές βασίζονται επίσης σε τιμές προσφορών και εκπτώσεων. Η τιμή προώθησης είναι μια μειωμένη κανονική διαδικτυακή τιμή στην οποία πωλούνται τα προτεινόμενα προϊόντα για καθορισμένο ή αόριστο χρονικό διάστημα. Η τιμή προσφοράς είναι επίσης η λεγόμενη «τιμή τζακ ποτ», η οποία επιτρέπει στον αγοραστή των αγαθών στον ιστότοπο να αγοράσει ένα επιπλέον επιλεγμένο προϊόν στην τιμή προσφοράς «τζακ ποτ» των 9,99 ευρώ εντός των δύο πρώτων ωρών μετά την επιτυχή αγορά των αγαθών στη διαδικτυακή τιμή. Η γκάμα των προϊόντων που διατίθενται στην «τιμή τζακ ποτ» υπόκειται σε αλλαγές και οι αλλαγές είναι στον τομέα του ηλεκτρονικού καταστήματος «eShopyGO». Δεν είναι δυνατή η ακύρωση μιας παραγγελίας των αρχικών αγαθών ώστε ο αγοραστής να αγοράσει τα αγαθά μόνο στην τιμή τζακ ποτ, καθώς προϋπόθεση για την αγορά των αγαθών στην τιμή τζακ ποτ είναι η αρχική αγορά των αγαθών στην κανονική διαδικτυακή τιμή. Αυτή η (αρχική) αγορά δίνει στον χρήστη/αγοραστή τη δυνατότητα και το πλεονέκτημα να προσθέσει επιπλέον προϊόντα στο καλάθι του, εκτός από την αρχική παραγγελία/αγορά, στην προωθητική «τιμή τζακ ποτ». Οι διαδικτυακές τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα υπόκεινται σε αλλαγές. Παρά τις προσπάθειές μας να παρέχουμε επικαιροποιημένες και ακριβείς πληροφορίες, είναι πιθανό μια διαδικτυακή τιμή να είναι εσφαλμένη. Προκειμένου να διορθώσει τα σφάλματα αυτά το συντομότερο δυνατό, ο έμπορος ζητά να ενημερωθεί για αυτά από τον χρήστη ή τον αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή καλώντας τον τηλεφωνικό αριθμό που δημοσιεύεται στον ιστότοπο. Σε περίπτωση που η διαδικτυακή τιμή αλλάξει κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της παραγγελίας (από τη στιγμή της παραγγελίας μέχρι την επιβεβαίωση της παραγγελίας), ο έμπορος α) θα ειδοποιήσει τον αγοραστή και θα τον ενημερώσει για τις νέες διαδικτυακές τιμές, οπότε ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να τροποποιήσει την παραγγελία ή να την ακυρώσει εν όλω ή εν μέρει ή να επιβεβαιώσει την παραγγελία με τις νέες τιμές και β) θα επιτρέψει στον αγοραστή να υπαναχωρήσει από την αγορά και ταυτόχρονα να του προσφέρει μια λύση που είναι αμοιβαία επωφελής και ικανοποιητική και για τα δύο μέρη.

7. ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΉΣ

Ο έμπορος επιτρέπει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής για τα προϊόντα από το ηλεκτρονικό κατάστημα:

  • MasterCard και Visa/Visa Electron χρεωστική ή πιστωτική κάρτα,
  • τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό του εμπόρου σύμφωνα με την προσφορά ή το προτιμολόγιο,
  • με αντικαταβολή.

Εάν πληρώσετε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, ισχύουν οι ακόλουθοι πρόσθετοι όροι:

  • ο πληρωτής πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με τον κάτοχο της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας,
  • μετά την επιβεβαίωση της παραλαβής της παραγγελίας, το περιεχόμενο της παραγγελίας ή το τελικό ποσό της παραγγελίας δεν μπορεί να αλλάξει, εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις κατόπιν συμφωνίας με τον έμπορο.

Σε περίπτωση αντικαταβολής, ο αγοραστής επιβαρύνεται με τα έξοδα του ποσού που του γνωστοποίησε ο έμπορος πριν από την παραγγελία.

Ο έμπορος εκδίδει τιμολόγιο στον πελάτη έντυπα κατά τη στιγμή της αγοράς.

8. ΕΓΓΥΗΣΗ

Τα αγαθά καλύπτονται από εγγύηση εφόσον αυτό αναφέρεται στην κάρτα εγγύησης ή στο τιμολόγιο, όπου αναφέρεται επίσης η διάρκεια της εγγύησης. Η εγγύηση ισχύει σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στην κάρτα εγγύησης και το τιμολόγιο. Πληροφορίες σχετικά με την εγγύηση παρέχονται επίσης στη σελίδα παρουσίασης του προϊόντος. Εάν δεν υπάρχουν πληροφορίες εγγύησης, το προϊόν δεν έχει εγγύηση ή προς το παρόν δεν υπάρχουν διαθέσιμες σχετικές πληροφορίες. Στην τελευταία περίπτωση, ο αγοραστής ή ο χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με τον έμπορο, ο οποίος θα παράσχει ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με την ύπαρξη και τους όρους της εγγύησης.

9. ΣΥΛΛΟΓΉ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΣΤΡΈΦΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ

Ο αγοραστής υποχρεούται να παραλάβει το αντικείμενο που παραδόθηκε στον έμπορο για εγγύηση ή άλλη επεξεργασία μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας. Τα αγαθά θα επιστραφούν στον αγοραστή στη διεύθυνση παράδοσης. Ο έμπορος αποστέλλει στον αγοραστή ειδοποίηση για την επιστροφή των εμπορευμάτων από την επεξεργασία και καλεί τον αγοραστή να παραλάβει τα εμπορεύματα. Ο αγοραστής υποχρεούται να παραλάβει τα εμπορεύματα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης.

Εάν ο αγοραστής δεν παραλάβει τα εμπορεύματα εντός της προθεσμίας, τα εμπορεύματα παραδίδονται στον έμπορο για φύλαξη. Ο έμπορος διατηρεί το είδος στην αποθήκη του για 6 μήνες από την ημερομηνία κοινοποίησης. Ο έμπορος δικαιούται την αποζημίωση όλων των εξόδων αποθήκευσης για την περίοδο αυτή και την αποζημίωση όλων των εξόδων που απαιτούνται για τη διατήρηση των εμπορευμάτων.

Μετά την πάροδο 6 μηνών από την ημερομηνία κοινοποίησης, ο έμπορος μπορεί να πωλήσει τα αγαθά μέσω του ηλεκτρονικού του καταστήματος και να μεταβιβάσει την τιμή αγοράς στον αγοραστή, μείον τα έξοδα πώλησης και άλλα έξοδα του πωλητή. Εάν η αξία των αγαθών είναι ασήμαντη, δηλαδή όταν η διαδικτυακή τιμή δεν υπερβαίνει τα 22 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ο έμπορος μπορεί να τα δωρίσει σε φιλανθρωπικό ίδρυμα, οπότε ο αγοραστής δεν οφείλει επιστροφή χρημάτων. 15 ημέρες πριν από τη λήξη της εξάμηνης περιόδου αποθήκευσης, ο έμπορος ενημερώνει τον αγοραστή για την προβλεπόμενη πώληση ή δωρεά των αγαθών και, μετά την πώληση, για την τιμή που επιτεύχθηκε και το ποσό των εξόδων, καθώς και για τη μεταφορά του υπολοίπου τιμήματος αγοράς στον τραπεζικό λογαριασμό του αγοραστή.

10. ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΎΝΗΣ

Ο έμπορος δεν ευθύνεται για τις συνέπειες της χρήσης των αγαθών που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οι οποίες προκαλούνται από χρήση που δεν είναι σύμφωνη με τις οδηγίες χρήσης των εν λόγω αγαθών. Ο έμπορος δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε διαταραχή κατά τη διάρκεια της πώλησης που προκαλείται από τη συμπεριφορά του αγοραστή ή των παρόχων ταχυμεταφοράς ή υποδομών που χρησιμοποιούνται από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο έμπορος ενεργεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και φροντίζει τους αγοραστές ανά πάσα στιγμή. Επιδιώκει πάντα φιλικούς διακανονισμούς σε τυχόν διαφορές. Οποιοδήποτε παράπονο μπορεί να απευθύνεται στα δημοσιευμένα στοιχεία επικοινωνίας. Ο έμπορος θα προσπαθεί πάντοτε να παρέχει επαρκές εικονογραφικό υλικό, περιγραφές και οδηγίες για τα προϊόντα. Οι φωτογραφίες των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι φωτογραφίες των ίδιων προϊόντων που πωλούνται πραγματικά στον αγοραστή. Ο έμπορος προμηθεύεται τα προϊόντα από διαφορετικούς προμηθευτές, οπότε ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διαφορές στη συσκευασία ή στην εμφάνιση του προϊόντος. Οι διαφοροποιήσεις αυτές δεν επηρεάζουν σε καμία περίπτωση την ποιότητα ή τη λειτουργικότητα του προϊόντος. Οι αγοραστές μπορούν να ειδοποιούν τον έμπορο για τυχόν σφάλματα ανά πάσα στιγμή. Πριν από τη χρήση, ο αγοραστής πρέπει να διαβάσει και να ακολουθήσει τις οδηγίες που συνοδεύουν τα αγαθά. Όλα τα αγαθά πρέπει να ελέγχονται με ασφάλεια πριν από τη χρήση. Εάν ο αγοραστής δεν είναι σίγουρος για τον τρόπο δοκιμής του προϊόντος, συνιστάται να μη χρησιμοποιήσει το προϊόν, να ενημερώσει τον έμπορο για το πρόβλημα ή να επιστρέψει το προϊόν. Ο έμπορος ή/και το πρόσωπο για το οποίο ο έμπορος ευθύνεται για κάθε ζημία που προκαλείται από οποιονδήποτε από τους δύο, είτε εκ προθέσεως είτε από αμέλεια, καθώς και για κάθε αξίωση εγγύησης που απορρέει από υλικά ελαττώματα, σφάλματα νόμου ή εγγύησης (κατά περίπτωση), αλλά δεν ευθύνεται για κάθε άμεση ή έμμεση ζημία που προκύπτει από τη χρήση των προϊόντων εκτός των ανωτέρω υποχρεώσεων, ανεξάρτητα από το αν το προϊόν χρησιμοποιήθηκε σωστά ή ακατάλληλα από τον αγοραστή ή από τρίτο. Ο αποκλεισμός αυτός ισχύει στον μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο. Σε περίπτωση απαίτησης αποζημίωσης κατά του εμπόρου, ο έμπορος περιορίζει την ευθύνη του για αποζημίωση στο τριπλάσιο της αξίας πώλησης των εμπορευμάτων, εκτός εάν ένα τέτοιο όριο θα ήταν προφανώς δυσανάλογο σε σχέση με τη ζημία που προκλήθηκε.

11. COOKIES

Το cookie είναι ένα σύντομο κείμενο που στέλνει ένας ιστότοπος στο πρόγραμμα περιήγησής σας όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπο στον οποίο λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα. Με τη βοήθεια ενός cookie, ο ιστότοπος αναγνωρίζει και απομνημονεύει πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψη στον ιστότοπο και επιτρέπει στον επισκέπτη του ιστότοπου να έχει μια πιο φιλική και απλή διαδικτυακή εμπειρία. Τα cookies χρησιμοποιούνται από τον έμπορο για την εξατομίκευση του περιεχομένου του ιστότοπου, για να θυμούνται τις προτιμήσεις του επισκέπτη και για την καταγραφή της επίσκεψης στον ιστότοπο ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η περιήγηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα με cookies είναι πιο ευχάριστη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη. Κάθε επισκέπτης λαμβάνει ένα cookie κατά την έναρξη της επίσκεψής του στον ιστότοπο ή στο κατάστημα για την αναγνώριση και την παρακολούθηση του καλαθιού αγορών του. Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί επίσης να τοποθετήσει και άλλα cookies στον υπολογιστή του επισκέπτη για να τον ενημερώνει σχετικά με τη λειτουργία του, τις προσφορές και τις εκδηλώσεις.

12. ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ ΚΑΙ ΑΣΦΆΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΏΝ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ

Ο έμπορος αναλαμβάνει την υποχρέωση να επεξεργάζεται τα δεδομένα που συλλέγει από τους χρήστες και τους αγοραστές αποκλειστικά για τους σκοπούς του ηλεκτρονικού καταστήματος και να μην τα διαβιβάζει σε τρίτους, εκτός από τις περιπτώσεις όπου υπάρχουν νομικοί λόγοι για μια τέτοια ενέργεια, για παράδειγμα σε περίπτωση υποψίας ηλεκτρονικής απάτης. Κάθε αγοραστής και χρήστης του δικτυακού τόπου δίνει τη ρητή συγκατάθεσή του για την αποθήκευση και την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων για τους σκοπούς της εκτέλεσης της παραγγελίας και της επικοινωνίας που σχετίζεται με την παραγγελία.

Εάν ο χρήστης έχει δώσει τη ρητή συγκατάθεσή του για την επεξεργασία δεδομένων για σκοπούς άμεσου μάρκετινγκ και έρευνας των αγοραστικών συνηθειών, τα δεδομένα αυτά μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τους σκοπούς αυτούς.

Ο έμπορος αποθηκεύει τις διευθύνσεις IP όλων των επισκεπτών του ηλεκτρονικού καταστήματος για καθορισμένη περίοδο δύο ετών και, στην περίπτωση των εγγεγραμμένων χρηστών, όλα τα υποχρεωτικά και προαιρετικά δεδομένα που εισάγονται από αυτούς κατά την εγγραφή. Επιπλέον, το κατάστημα αποθηκεύει:

  • διευθύνσεις για την παράδοση των αγαθών,
  • διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των αγοραστών,
  • τη χώρα διαμονής του εγγεγραμμένου χρήστη,
  • την ώρα και την ημερομηνία εγγραφής,
  • αρχείο των επικοινωνιών μεταξύ του εμπόρου και του εγγεγραμμένου χρήστη.

Παρέχουμε στην υπηρεσία παράδοσης μόνο τις πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την παράδοση, δηλαδή:

  • όνομα και επώνυμο του αγοραστή,
  • τη διεύθυνση παράδοσης του αγοραστή,
  • αριθμό τηλεφώνου.

Η προστασία των προσωπικών δεδομένων αποτελεί επίσης ευθύνη του χρήστη ή του αγοραστή. Ο έμπορος μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα σε ανώνυμη και συγκεντρωτική μορφή για σκοπούς στατιστικής ανάλυσης και βελτιστοποίησης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο έμπορος διαθέτει σύστημα προστασίας των πληροφοριών, το οποίο περιλαμβάνει τεχνικά, διαδικαστικά και οργανωτικά μέτρα.

Ο έμπορος δεν πρέπει να δέχεται ηλεκτρονικές παραγγελίες από πρόσωπο που γνωρίζει ή υποπτεύεται ότι είναι παιδί χωρίς τη ρητή άδεια των γονέων ή των κηδεμόνων του παιδιού. Ο έμπορος δεν προσφέρει ελεύθερη πρόσβαση σε αγαθά που είναι επιβλαβή για τα παιδιά στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο έμπορος δεν θα δέχεται προσωπικά δεδομένα που αφορούν παιδιά χωρίς τη ρητή άδεια των γονέων ή των κηδεμόνων, ούτε θα γνωστοποιεί τα δεδομένα που λαμβάνει από παιδιά σε τρίτους εκτός των γονέων ή των κηδεμόνων. Κάθε επικοινωνία που απευθύνεται σε παιδιά πρέπει να είναι κατάλληλη για την ηλικία τους και να μην εκμεταλλεύεται την εμπιστοσύνη, την έλλειψη εμπειρίας ή το αίσθημα αφοσίωσης των παιδιών.

Όλες οι άλλες πληροφορίες σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων μπορούν να βρεθούν στο έγγραφο που δημοσιεύεται στον ιστότοπο «eShopyGO» στην ενότητα Πολιτική απορρήτου.

13. ΣΎΝΑΨΗ ΤΗΣ ΣΎΜΒΑΣΗΣ ΑΓΟΡΆΣ

Η σύμβαση αγοράς μεταξύ του εμπόρου και του αγοραστή συνάπτεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα τη στιγμή που ο έμπορος αποστέλλει στον αγοραστή ηλεκτρονικό μήνυμα σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας με θέμα: επιβεβαίωση παραγγελίας. Από αυτή τη στιγμή και μετά, όλες οι τιμές και οι λοιποί όροι είναι σταθεροί και ισχύουν τόσο για τον έμπορο όσο και για τον πελάτη. Αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν αποτελεί επιβεβαίωση ότι τα αγαθά βρίσκονται σε απόθεμα ή ότι έχει ξεκινήσει η αποστολή των αγαθών, αλλά μόνο μια ειδοποίηση προς τον αγοραστή ότι ο έμπορος έχει λάβει την παραγγελία και ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία ελέγχου της δυνατότητας παράδοσης των αγαθών. Ο αγοραστής είναι το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία γνωστοποιούνται κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Δεν είναι δυνατή η μεταγενέστερη αλλαγή των στοιχείων του αγοραστή. Η σύμβαση αγοράς (δηλαδή το πρώτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας) αποθηκεύεται ηλεκτρονικά στον διακομιστή του εμπόρου και είναι προσβάσιμη από τον αγοραστή που είναι εγγεγραμμένος χρήστης ανά πάσα στιγμή στο προφίλ χρήστη του (Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ).

Αφού ελέγξει τη διαθεσιμότητα, ο έμπορος αποστέλλει στον αγοραστή επιβεβαίωση της παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με λεπτομέρειες σχετικά με την παράδοση και τους χρόνους παράδοσής της. Ο έμπορος προετοιμάζει και αποστέλλει τα παραγγελθέντα προϊόντα εντός του συμφωνημένου χρόνου και ενημερώνει τον αγοραστή σχετικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο έμπορος ενημερώνει επίσης τον πελάτη για την πολιτική επιστροφής και τις επιλογές επικοινωνίας σε περίπτωση παράπονου ή καθυστέρησης της παράδοση.

Μετά την παράδοση των παραγγελθέντων ειδών, ο έμπορος αποστέλλει το τιμολόγιο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αγοραστή σε μορφή PDF ή επισυνάπτει ένα εκτυπωμένο τιμολόγιο στα παραδοθέντα είδη. Σε περίπτωση προσωπικής παραλαβής από το σημείο παραλαβής, ο αγοραστής θα λάβει ένα εκτυπωμένο τιμολόγιο για τα αγορασθέντα αντικείμενα κατά την παραλαβή. Το τιμολόγιο αναφέρει αναλυτικά την τιμή και όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την αγορά και ενημερώνει για το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Είναι ευθύνη του αγοραστή να επαληθεύσει την ακρίβεια των πληροφοριών πριν από την τοποθέτηση μιας παραγγελίας. Δεν λαμβάνουμε υπόψη τυχόν μεταγενέστερα παράπονα σχετικά με την ορθότητα των εκδοθέντων τιμολογίων.

Εάν το τίμημα αγοράς για την παραγγελία του αγοραστή δεν κατατεθεί στον τραπεζικό λογαριασμό του εμπόρου εντός 7 εργάσιμων ημερών (τραπεζικό έμβασμα), η παραγγελία θεωρείται ότι έχει ακυρωθεί από τον πωλητή και η σύμβαση αγοράς μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος λύεται.

14. ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΑΓΟΡΆΣ

Ο χρήστης επιλέγει τα προϊόντα και τα προσθέτει στο καλάθι. Αφού το επιλέξει, μπορεί να δει το καλάθι του πριν από την τοποθέτηση της παραγγελίας και να αλλάξει την ποσότητα των ειδών στο καλάθι ή να αφαιρέσει μεμονωμένα είδη από το καλάθι. Ο χρήστης επιλέγει τον τρόπο πληρωμής, τη διεύθυνση παράδοσης και πραγματοποιεί την παραγγελία. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να παρέχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα «eShopyGO» και άλλα στοιχεία επικοινωνίας εκτός από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, εάν επιθυμεί να ενημερώνεται για τις επερχόμενες εκπτώσεις, προσφορές, έρευνες και εκδηλώσεις που διοργανώνει το ηλεκτρονικό κατάστημα«eShopyGO» μέσω γραπτών μηνυμάτων ή/και του λογαριασμού Viber του χρήστη. Σύμφωνα με το έγγραφο σχετικά με την προστασία και την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, το ηλεκτρονικό κατάστημα «eShopyGO» διασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή προσοχή στη διαχείριση και την αποθήκευση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον σκοπό της συλλογής προσωπικών δεδομένων, ανατρέξτε στο έγγραφο σχετικά με την προστασία και την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του ηλεκτρονικού καταστήματος «eShopyGO».

Μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο χρήστης λαμβάνει ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί από το σύστημα πληροφορικής του εμπόρου. Η κατάσταση μιας τέτοιας παραγγελίας είναι «η παραγγελία παραλήφθηκε» ή «προπαραγγελία» και δεν υποχρεώνει τον έμπορο να παρέχει τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν έως ότου ο έμπορος επιβεβαιώσει την εν λόγω παραγγελία.

Ο χρήστης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία εντός δύο ωρών από την επιβεβαίωση της παραλαβής της παραγγελίας. Εάν ο χρήστης δεν ακυρώσει την παραγγελία, η παραγγελία θα διεκπεραιωθεί. Ο έμπορος θα ελέγξει την παραγγελία, θα ελέγξει τη δυνατότητα παράδοσης των παραγγελθέντων προϊόντων και θα επιβεβαιώσει ή θα απορρίψει την παραγγελία με αιτιολογία. Ο έμπορος μπορεί να καλέσει τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας του αγοραστή ή να επικοινωνήσει με τον αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επαληθεύσει τις πληροφορίες ή να διασφαλίσει την ακρίβεια της παράδοσης. Τα εμπορεύματα που δεν έχει ο έμπορος σε απόθεμα εξαρτώνται εξ ολοκλήρου από την παράδοση από τους προμηθευτές και τον χρόνο εντός του οποίου κάθε προμηθευτής μπορεί να τα παραδώσει στον έμπορο. Ο έμπορος ενημερώνει τον αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την παράδοση των αγαθών. Εάν ο χρόνος παράδοσης είναι πολύ μεγάλος και ο αγοραστής δεν θέλει να περιμένει, ο αγοραστής μπορεί να ενημερώσει τον έμπορο. Ο τελευταίος θα αφαιρέσει τα προϊόντα από την παραγγελία και θα επιστρέψει την τιμή αγοράς στον αγοραστή και, σύμφωνα με τις επιθυμίες του αγοραστή, είτε θα παραδώσει τα υπόλοιπα προϊόντα που παραγγέλθηκαν είτε θα ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.

Η σύμβαση για την αγορά των παραγγελθέντων προϊόντων μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή συνάπτεται αμετάκλητα όταν ο πωλητής επιβεβαιώσει την παραλαβή της παραγγελίας, δηλαδή όταν ο πωλητής στείλει στον αγοραστή ηλεκτρονικό μήνυμα σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας, το οποίο περιέχει επιβεβαίωση της παραλαβής της παραγγελίας.

Για παραγγελίες που αποκλίνουν από τον μέσο όρο των παραγγελιών που πραγματοποιούνται στον έμπορο ή ο έμπορος υποψιάζεται κατάχρηση, ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον δυνητικό αγοραστή πριν από τη σύναψη της σύμβασης για να επαληθεύσει την παραγγελία και, εάν είναι απαραίτητο, να ζητήσει έναν εναλλακτικό τρόπο πληρωμής από το φάσμα των παρεχόμενων τρόπων πληρωμής ή να αρνηθεί την παραγγελία εν όλω ή εν μέρει.

Ο έμπορος δεν ευθύνεται για μεγαλύτερες προθεσμίες παράδοσης ή από τη μη διαθεσιμότητα αγαθών τα οποία ο έμπορος δεν έχει σε απόθεμα στην αποθήκη του.

15. ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Ο έμπορος αναλαμβάνει την υποχρέωση να διεκπεραιώσει κάθε παραγγελία εντός 2 εργάσιμων ημερών μετά την πληρωμή. Εάν για οποιονδήποτε λόγο αυτό δεν είναι δυνατό, ο έμπορος ενημερώνει τον αγοραστή.

Ο έμπορος προετοιμάζει τα αγαθά, τα αποστέλλει στη διεύθυνση παράδοσης που έχει επιλέξει ο αγοραστής και ενημερώνει τον αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο έμπορος ενημερώνει επίσης τον αγοραστή για τις διαδικασίες σχετικά με την επιστροφή των εμπορευμάτων, την καθυστερημένη παράδοση και τα παράπονα.

Η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα παράδοσης μόνο με υπηρεσία παράδοσης (GLS).

Μόλις τα αγαθά ετοιμαστούν, ο έμπορος θα τα αποστείλει μέσω της υπηρεσίας παράδοσης. Τα αγαθά ενδέχεται να παραδοθούν αργότερα από την ημερομηνία που έχει επιλέξει ο αγοραστής, καθώς η παράδοση τίθεται από εξωτερικό συνεργάτη. Σε περίπτωση λανθασμένου χρόνου παράδοσης, ο αγοραστής μπορεί να απευθύνει τυχόν παράπονα στην υπηρεσία παράδοσης (GLS).

Ο αγοραστής ή παραλήπτης υποχρεούται να ελέγξει την ποσότητα και την ποιότητα των εμπορευμάτων κατά την παραλαβή. Ο αγοραστής ή ο παραλήπτης δεσμεύεται ρητά ότι, λόγω της καθυστερημένης παράδοσης των αγαθών ή της διαφορετικής μεθόδου παράδοσης των αγαθών, παραιτείται από κάθε άλλο μέσο αποζημίωσης των δαπανών που πραγματοποιήθηκαν, της καταβληθείσας τιμής αγοράς και των καταβληθέντων εξόδων παράδοσης, όπως, για παράδειγμα, αξιώσεις αποζημίωσης με τη μορφή αγωγών και παρόμοια, αλλά διατηρεί όλα τα άλλα ελάχιστα δικαιώματα σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 23 και 24 του νόμου προστασίας του καταναλωτή.

16. ΔΙΚΑΊΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΏΡΗΣΗΣ ΑΠΌ ΤΗ ΣΎΜΒΑΣΗ

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να γνωστοποιήσει στον έμπορο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των παραγγελθέντων αγαθών ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση αγοράς, χωρίς να υποχρεούται να αναφέρει τους λόγους για την απόφαση αυτή. Ως χρόνος υπαναχώρησης θεωρείται η ημερομηνία και ώρα παραλαβής του μηνύματος υπαναχώρησης στην ανωτέρω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η ημερομηνία επιστροφής είναι η ημερομηνία αποστολής των εμπορευμάτων στον έμπορο. Τα αγαθά πρέπει να επιστραφούν στον έμπορο το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της ειδοποίησης ακύρωσης. Η επιστροφή των αγορασθέντων αγαθών στον έμπορο εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης θεωρείται ως δήλωση υπαναχώρησης. Το μόνο κόστος που συνεπάγεται για τον αγοραστή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση είναι το κόστος επιστροφής των αγαθών στον έμπορο. Αυτό είναι το μοναδικό κόστος για τον αγοραστή για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση και χρεώνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της υπηρεσίας παράδοσης, ανάλογα με τον τύπο του δέματος.

Για να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, πρέπει να υποβάλετε ηλεκτρονικά αίτηση υπαναχώρησης και να εκτυπώσετε ένα έγγραφο το οποίο πρέπει να συμπεριλάβετε στο δέμα:

1. Σύνδεσμος για την ηλεκτρονική αίτηση υπαναχώρησης: https://msup.si/returns/?lang=gr

Ο καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά σε:

EXPEDICO / Geniki Taxydromiki SA / Thessaloniki HUB
Esoteriki Periferiaki (Internal Ring Road)

Thesi Dialogis OSE – Parodos Sof. Venizelou
54628 Thessaloniki

Τα αγαθά που επιστρέφονται από τον αγοραστή πρέπει να είναι άθικτα και στην ίδια κατάσταση και ποσότητα όπως κατά τη στιγμή της παραλαβής τους από τον αγοραστή, εκτός εάν τα αγαθά έχουν καταστραφεί, υποστεί ζημιά, χαθεί ή μειωθεί σε ποσότητα, χωρίς ο αγοραστής να είναι υπεύθυνος γι’ αυτό.

Εάν τα αγαθά χρησιμοποιηθούν από τον αγοραστή μεταξύ του χρόνου παραλαβής και του χρόνου επιστροφής λόγω υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ο έμπορος δικαιούται να ζητήσει από τον αγοραστή τη μειωμένη αξία των αγαθών λόγω της χρήσης τους από τον αγοραστή. Ο αγοραστής δεν δικαιούται να επιστρέψει προϊόντα που είναι ακατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας ή υγιεινής ή που είναι σφραγισμένα και ο αγοραστής έχει ανοίξει τη σφραγίδα μετά την παραλαβή του προϊόντος.

Ο αγοραστής ευθύνεται για τη μείωση της αξίας του εμπορεύματος εάν η μείωση της αξίας είναι αποτέλεσμα συμπεριφοράς που δεν είναι απολύτως αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος.

Οι επιστροφές των πληρωμών που έχουν εισπραχθεί θα πραγματοποιούνται το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων. Για να διασφαλιστεί η ιχνηλασιμότητα, η ακρίβεια και η έγκαιρη επιστροφή, η επιστροφή γίνεται αποκλειστικά με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του αγοραστή. Το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση υλικών ελαττωμάτων και αξιώσεων εγγύησης ρυθμίζεται λεπτομερέστερα από τον νόμο προστασίας του καταναλωτή.

Τα προϊόντα που είναι ευπαθή ή λήγουν γρήγορα δεν μπορούν να επιστραφούν.

Εάν ο αγοραστής έχει παραγγείλει λάθος αγαθά και επιθυμεί να τα αλλάξει, επιβαρύνεται με το κόστος παράδοσης (των νέων ή των αλλαγμένων αγαθών).

17. ΥΛΙΚΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ

Ένα ελάττωμα θεωρείται υλικό εάν:

  • τα εμπορεύματα δεν έχουν τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για τη συνήθη χρήση ή το εμπόριο,
  • τα εμπορεύματα δεν έχουν τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για τη συγκεκριμένη χρήση για την οποία τα αγοράζει ο αγοραστής, τα οποία ήταν γνωστά ή θα έπρεπε να είναι γνωστά στον έμπορο,
  • τα εμπορεύματα δεν έχουν τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που συμφωνήθηκαν ρητά ή σιωπηρά,
  • ο πωλητής παρέδωσε αγαθά που δεν αντιστοιχούν στο δείγμα ή το μοντέλο, εκτός εάν το δείγμα ή το μοντέλο παρουσιάστηκε μόνο για λόγους πληροφόρησης.

Η καταλληλότητα των εμπορευμάτων επαληθεύεται από άλλα εμπορεύματα του ίδιου τύπου που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, καθώς και από τις δηλώσεις του κατασκευαστή ή τις ενδείξεις των ίδιων των εμπορευμάτων. Ο αγοραστής οφείλει να ειδοποιήσει τον έμπορο για κάθε υλικό ελάττωμα, μαζί με λεπτομερή περιγραφή του ελαττώματος, εντός της προθεσμίας που ορίζει ο νόμος, και να επιτρέψει στον έμπορο να επιθεωρήσει τα εμπορεύματα. Το δικαίωμα αξίωσης υλικών ελαττωμάτων ρυθμίζεται λεπτομερέστερα από τον νόμο προστασίας του καταναλωτή.

Ο καταναλωτής που έχει ενημερώσει σωστά τον πωλητή για ένα ελάττωμα έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον πωλητή:

  • να αποκαταστήσει το ελάττωμα του εμπορεύματος ή να επιστρέψει μέρος του καταβληθέντος ποσού ανάλογα με το ελάττωμα

ή

  • να αντικαταστήσει τα ελαττωματικά αγαθά με νέα, άψογα αγαθά ή
  • να επιστρέψει το καταβληθέν ποσό.

Η καταλληλότητα των αγαθών για κανονική χρήση κρίνεται σε σχέση με κανονικά αγαθά του ίδιου τύπου και λαμβανομένων υπόψη τυχόν δηλώσεων του πωλητή ή του κατασκευαστή σχετικά με τα χαρακτηριστικά των αγαθών, ιδίως μέσω της διαφήμισης, της παρουσίασης του προϊόντος ή των ισχυρισμών που αναφέρονται στα ίδια τα αγαθά.

Η ευθύνη για ουσιώδη ελαττώματα διέπεται από τις διατάξεις του Κώδικα Υποχρεώσεων και του νόμου προστασίας του καταναλωτή.

Επικοινωνία για την υποβολή αιτήσεων για ελαττώματα: [email protected]

18. ΆΜΕΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ

Εάν ο χρήστης ή ο αγοραστής επιθυμεί να επικοινωνήσει απευθείας με τον έμπορο, μπορεί να καλέσει στο +302112348011. Για βοήθεια και περαιτέρω πληροφορίες, ο χρήστης ή ο αγοραστής μπορεί επίσης να στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].

Ο έμπορος θα επικοινωνεί με τον χρήστη ή τον αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τη μορφή ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφόσον ο χρήστης ή ο αγοραστής έχει δώσει τη ρητή συγκατάθεσή του για αυτό. Τέτοια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα επισημαίνονται σαφώς και ξεκάθαρα ως ενημερωτικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το περιεχόμενό τους δεν θα αποτελεί ως προτροπή για αγορά. Ο αποστολέας των ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα είναι σαφώς ορατός και ο χρήστης ή ο αγοραστής θα έχει πάντα τη δυνατότητα να εξαιρεθεί από τη λήψη τέτοιων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η διαγραφή του χρήστη ή του αγοραστή από τη λήψη διαφημιστικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα λαμβάνεται μόνιμα υπόψη από τον έμπορο.

Εκτός από τα παραπάνω, ο έμπορος επιτρέπει στους χρήστες την άμεση επικοινωνία μέσω μηνυμάτων κειμένου και Viber. Η συλλογή των εν λόγω προσωπικών δεδομένων εξαρτάται αυστηρά από τη ρητή συγκατάθεση του χρήστη/αγοραστή για τη συλλογή και επεξεργασία των εν λόγω προσωπικών δεδομένων. Εάν ο χρήστης/αγοραστής δώσει τη συγκατάθεσή του, η «eShopyGO» μπορεί να χρησιμοποιήσει τα παρεχόμενα προσωπικά δεδομένα (συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών και των ρυθμίσεων του χρήστη/αγοραστή) για εξατομικευμένη επικοινωνία μέσω γραπτών μηνυμάτων, τηλεφωνικών κλήσεων, έντυπων καταλόγων ή/και ηλεκτρονικών μηνυμάτων σχετικά με προϊόντα, ειδικές προσφορές, έρευνες, προωθητικές ενέργειες, εκδηλώσεις και άλλου είδους επικοινωνία. Ο χρήστης/αγοραστής μπορεί να ανακαλέσει τη συγκατάθεσή του για τη λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανά πάσα στιγμή, κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο διαγραφής σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

19. ΑΞΙΟΛΟΓΉΣΕΙΣ, ΚΡΙΤΙΚΈΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΆΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΏΝ

Οι αξιολογήσεις, οι κριτικές και οι συστάσεις χρηστών και αγοραστών (εφεξής: κριτικές) και οι κριτικές προϊόντων αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα περιεχόμενα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, τα οποία αποσκοπούν στην καλύτερη ενημέρωση των χρηστών και των αγοραστών. Ο έμπορος επιτρέπει μόνο στους εγγεγραμμένους χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος να δημοσιεύουν κριτικές. Υποβάλλοντας μια κριτική, ο χρήστης ή ο αγοραστής συμφωνεί ρητά με τους όρους χρήσης της κριτικής και εξουσιοδοτεί τον έμπορο να δημοσιεύσει μέρος ή ολόκληρο το κείμενο σε όλα τα ηλεκτρονικά και άλλα μέσα.

Ο έμπορος διατηρεί το δικαίωμα να ασκεί διακριτική ευχέρεια κατά την αξιολόγηση και τη δημοσίευση των κριτικών. Ο έμπορος δεν επιτρέπει τη δημοσίευση κριτικών που είναι με οποιονδήποτε τρόπο προσβλητικές, μεροληπτικές, ρατσιστικές, σεξιστικές, παραπλανητικές ή άλλως ακατάλληλες και δεν παρουσιάζουν πληροφορίες για τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος που θα ήταν χρήσιμες στους χρήστες και τους αγοραστές.

20. ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ

Ο έμπορος σέβεται τα δικαιώματα των καταναλωτών και λειτουργεί σύμφωνα με τον νόμο προστασίας του καταναλωτή. Ο έμπορος ηλεκτρονικού καταστήματος κάνει ό,τι μπορεί για να εξασφαλίσει την ικανοποίηση των χρηστών και των αγοραστών, αλλά δεν μπορεί να αποφύγει εντελώς τη δυσαρέσκειά τους, η οποία τις περισσότερες φορές παίρνει τη μορφή παραπόνου.

Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο χρήστης ή ο αγοραστής μπορεί να υποβάλει καταγγελία τηλεφωνικά στο +302112348011 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected]. Ο έμπορος δεν αναγνωρίζει, σύμφωνα με τους νομικούς κανόνες, κανέναν φορέα εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών ως αρμόδιο για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών που θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από τον καταναλωτή σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.

21. ΑΛΛΑΓΈΣ ΣΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΎΣ ΌΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ

Σε περίπτωση αλλαγών στους κανονισμούς που διέπουν τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, την προστασία των δεδομένων και άλλους τομείς που σχετίζονται με τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος του εμπόρου, καθώς και σε περίπτωση αλλαγών στην επιχειρηματική πολιτική του ίδιου του εμπόρου, ο έμπορος μπορεί να αλλάξει ή/και να τροποποιήσει τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, που θα γνωστοποιούνται στους χρήστες και τους αγοραστές με τον κατάλληλο κάθε φορά τρόπο. Οποιαδήποτε αλλαγή ή τροποποίηση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων τίθεται σε ισχύ και εφαρμόζεται μετά την πάροδο 8 ημερών από την ημερομηνία δημοσίευσης της αλλαγής ή/και της τροποποίησης. Εάν μια αλλαγή ή/και τροποποίηση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων είναι απαραίτητη για τη συμμόρφωση με κανονισμούς, οι εν λόγω αλλαγές ή/και τροποποιήσεις μπορούν, κατ’ εξαίρεση, να τεθούν σε ισχύ και να εφαρμοστούν εντός συντομότερου χρονικού διαστήματος.

Ο χρήστης ή αγοραστής που δεν συμφωνεί με τις αλλαγές ή/και τροποποιήσεις των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων πρέπει να ανακαλέσει τη συγκατάθεσή του στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις εντός 8 ημερών από την ημερομηνία δημοσίευσης της ανακοίνωσης των εν λόγω αλλαγών ή/και τροποποιήσεων, διαφορετικά, μετά τη λήξη της προθεσμίας αυτής, ο χρήστης θεωρείται ότι τις έχει αποδεχθεί και καμία απόδειξη περί του αντιθέτου δεν είναι αποδεκτή. Η ανάκληση της συγκατάθεσης γίνεται με γραπτή δήλωση του χρήστη προς τον έμπορο.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας.

Παραγγελία μέσω τηλεφώνου
+302112348011
icon-box-image

Ποιοτικά προϊόντα

Προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα μόνο για εσάς και τους αγαπημένους σας.

icon-box-image

Ασφαλής αγορά

Ασφαλής ηλεκτρονική αγορά με κάρτα ή αντικαταβολή.

icon-box-image

Γρήγορη παράδοση

Γρήγορη παράδοση στο σπίτι σας.

icon-box-image

Πάντα δίπλα σας

Μόλις η παραγγελία σας καταχωρηθεί επιτυχώς, θα φροντίσουμε για τα πάντα.

ΘΕΛΕΤΕ 10% ΈΚΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΪΌΝ ΜΑΣ; 😍

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ!

  • ΚΑΝΤΕ ΕΓΓΡΑΦΉ ΓΡΗΓΟΡΑ! ✉️🎁

Δίνω τη συγκατάθεσή μου στην eShopygo να χρησιμοποιήσει τα προσωπικά μου δεδομένα από αυτή τη φόρμα για μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η επεξεργασία των δεδομένων θα γίνει σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων. Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.